Näytetään tekstit, joissa on tunniste liikunta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste liikunta. Näytä kaikki tekstit

tiistai 14. huhtikuuta 2015

Mittauspäivä

Venähti mittaus päivä tiistaihin,koska olin eilen yötä ystäväni luona.
Eilen tuli liikuttua ihan tehokkaasta. Askelmittarin mukaan yli 14km ja illalla tein vielä jumpatkin!:) Esinmäinen tavoite saavutettu eli alle 95kg! Sallin siis itselleni lahjan ja tilasin käytettynä aktiiviuus mittarin! Josko se antaisi lisä pontta liikkumiseen. Minulla on myös muutamia vuosia sitten ostettu sykemittari johon kävin tänään ostamassa uuden patterin:)


Tänään otin myös "viralliset" kuukausi kuvat itsestäni ja en kyllä näe niissä muutosta:/ Rohkeus ei vielä niitä taida antaa periksi julkaista,ei ole nimittäin mitään kaunista katseltavaa.
Eilen söin myös aamusta fritti muikkuja ja päivällä salaattia kera broileri jauhenlihan. Tänään oltu ruodussa ja itseasiassa kohta on taas "ruoka-aika". Tavoitteeni olisi synttäreihin mennessä (2.5) päästä 80kg! Saa nähdä kuinka tytön käy.


minulla on pieni kovakantinen vihko johon rustaan itselleni mitat ylös näin sievästi:D Huomaatteko miten ukkokin on tossa ihan vahingossa pienentynyt alkutilanteeseen;)


Oli kyllä taas kiva kuulla ystävältäni tänään ( 3 viikkoon ei olla nähty) ,että on se tyttö taas laihtunut!^^^

Muuten elämä rullailee omalla painollaan koulun ja kodin välillä. Kävin ostamassa seinäkoukkuja jos saisi viimeisetkin taulut seinille.

keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Hyi hyi minua!

Tämähän jäi näköään sit tauolle.. Syynä varsin se ,että melkein pari viikkoa meni muuttaessa ja samalla mätystäessä!!! Se sitten näkyi vaa`alla.Paino kävi jo 96, jotain puolella mutta kolme päivää sitten se oli 98.. Mutta nyt on muutto tehty ja järjetön uusi tsemppi päällä. Kiltisti nyt kolme päivää oltu taas ruodussa.

Muuton "takia" on myös tullut liikuttua enemmän,kun hyvä ystävä asuu nyt kävely matkan päässä :) Ja kevät muutenkin vaikuttaa minuun ja lisää energiaa harrastaa ja liikkua.

Olen nyt koiran kanssa päässyt pari kertaa treenaamaan huippu valmentajien alaisena (normaalisti niin kallis,ettei ole varaa.Ostan irtovuoroja),ai että tätä virtaa! Kyllä se vaan piristää kummasti kun on harrastus koulun ohella. Nyt otan tavoitteeksi ostaa noita vuoroja ainakin kerran viikkoon jos niitä on myynnissä.
Myöskin huippu koira ja valmentajan hienoinen vihjaus minun kunnostani (ja koordinaatiosta) nostaa motivaatiota huimasti!

Ihana kun takki sujahtaa päälle ja on vähän löysäkin,kun vuosi sitten se kitisti ja piti keplotella päälleen!:)