Näytetään tekstit, joissa on tunniste tunteet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tunteet. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

"Miten meni niiko omasta mielestä?" No eihän se menny...

Maanantaina sitten karkas vähän tunteet ja syöminen siinä sivussa käsistä...Sain tavallaan ikäviä uutisia asunto asian suhteen ja menin sitten illalla syömään "epätoivoissani" sen mitä löysin... Eli alas upposi 100g ranskalaisia(uunissa tehtyjä),3dl jäätölöä ja kanafile + 50g poppareita...Että silllailla... Seuraavana aamuna vaaka näytti 200g enemmän mitä ma aamuna,joten ei niin paha... MUTTA kun se ei loppunut siihen!!! Tiistaina söin sitten frittimuikkuja ( ja 20g poppareita)! Yritin laskea niin ettei ne kalorit mennyt yli 800,mutta varma en ole... Aivan järetöntä miten noita tunteita ei osaa käsitellä ilman ruokaa (ja etenkin suolaa).

Tänään ollut parempi päivä ja ruodussa ollaan taas! Tänään hirmusta pään sisäistä tsemppiä harjoitettu ja tästä uuteen nousuun.

Kun saisi asiat ruotuun ni ehkä tämä tunne kuohuntakin helpottuisi.

Toivottavasti muilla menee paremmin!

keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Vanhat tavat tiukassa

Yksi iso ongelmani on itselleni valehtelu ja asioiden kertomatta jättäminen (silloinhan niitä ei ole tapahtunut?), etenkin jos asia koskee itseäni tai avun tarvetta. Esimerkiksi tänne blogiin on hankala kirjoittaa sortumisista,mutta miksi? Ehkä pelkään tuomitsemista,leimaamista luuseriksi.. Vaikka ajatus on itselleni kirjoittaakkin ja tsempata muita (koska kaikillahan on mm. sortumisia ja huonoja päiviä?).

Eli eilen sorruin..söin salaattia ihan ok annoksen kera seitin ja katkarapujen,MUTTA meninkin sitten santsaamaa pelkkiä rapuja... Kirjasin kaikki määrät rehellisesti kiloklubiin ja jäi kalorit alle 800,mutta morkkis on silti... Tänä aamuna vaaka onneksi näytti vähemmän kun eilen,että taisin selvitä vaan itsesyytöksillä.

Eilen tuli ihana fiilis kun ystävä,jonka olen nähnyt n.kolme viikkoa sitten kysyi olenko laihtunut! Kuulemma se näkyy ^^( eli varmasti pahin sipsisuola turvotus on poissa,mutta silti). Tänä aamuna myös pesukonetuoreet "farkut" sujahti jalkaan kivuttomasti:) Pieniä iloja ja tsemppareita tämmöset:)

Tämmöinen nopea koulussa kirjoitettu päivitys tähän väliin :)