Näytetään tekstit, joissa on tunniste tunnesyöminen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tunnesyöminen. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

"Miten meni niiko omasta mielestä?" No eihän se menny...

Maanantaina sitten karkas vähän tunteet ja syöminen siinä sivussa käsistä...Sain tavallaan ikäviä uutisia asunto asian suhteen ja menin sitten illalla syömään "epätoivoissani" sen mitä löysin... Eli alas upposi 100g ranskalaisia(uunissa tehtyjä),3dl jäätölöä ja kanafile + 50g poppareita...Että silllailla... Seuraavana aamuna vaaka näytti 200g enemmän mitä ma aamuna,joten ei niin paha... MUTTA kun se ei loppunut siihen!!! Tiistaina söin sitten frittimuikkuja ( ja 20g poppareita)! Yritin laskea niin ettei ne kalorit mennyt yli 800,mutta varma en ole... Aivan järetöntä miten noita tunteita ei osaa käsitellä ilman ruokaa (ja etenkin suolaa).

Tänään ollut parempi päivä ja ruodussa ollaan taas! Tänään hirmusta pään sisäistä tsemppiä harjoitettu ja tästä uuteen nousuun.

Kun saisi asiat ruotuun ni ehkä tämä tunne kuohuntakin helpottuisi.

Toivottavasti muilla menee paremmin!

lauantai 21. maaliskuuta 2015

Päivä 13

Viikonloppu ja sen kunniaksi ostin kalorittoman limpparin:P

Eilinen oli tosi tiukka... Pää huuti ja aneli suolaa=sipsejä! Voi luoja sitä ittensä huijaamista "jos ostat vaan säilöön pussin ja syöt vaikka vaan kaks pahimpaan oloon" ja PAH ihanko se siihen koskaan jäisi! Eli en todellakaan sortunut lähtemään kauppaan ja ostamaan sitä sipsipussia.

Tänään menty tähän mennessä parilla pirtelöllä (suklaa ja marja) sekä salaatti annoksella ,jossa tonnikalaa ja raejuustoa protskuna. Kalorit tällähetkellä 428.

Tänään aamun tuli siivoiltua ja pestyä pyykkiä (elukoilla karmea karvanlähtö joten imurointia riittää...) . Pitäisi saada tuohon vanhaan sykemittariini uusi patteri ni saisi seurattua siitä kulutusta. Kävelylläkin käytiin ihanassa,mutta kylmässä säässä. 

Iltasin tulee paljon tehtyä japanilaisia ristikoita kun katselee elokuvia. Käsille pakko edelleen saada töitä ,joten nuo ristikot on ihan pop neulomisen lisäksi. 



Ensi viikko enää aikaa löytää asunto. Huonolta näyttää. Toukokuussa olisi asuntoa tarjolla,mutta tässäpä olisi huhtikuu välissä. Eilen laitoin hakemusta yhteen asuntoon ja firmaan,josko niiltä irtoisi joku katto pään päälle. Meinaa HIEMAN stressiä pukata. 





Maanantain punnitus vähän jännää! Olen kyllä  vähän huijannut ja käynyt välillä aamuisin vaa`alla kattomassa mikä tilanne sillä hetkellä. Miksi pitää olla näin kärsimätön?!

torstai 12. maaliskuuta 2015

Tunnesyöpön tutut tavat..

Minähän olen oikein oppikirjan mukainen tunne syöppö! Joka tunteeseen on voinut aina syödä, suruun mättöä,iloa juhlitaan herkuilla,tylsyyden yllättäessä voi sipsipussin ottaa seuraksi,yksinäisyyden herkut ovat korvanneet jo monta vuotta...
Tänään onkin ollut tunne puolella aivan järjetöntä myllerystä ikävien tapahtumien seurauksena. Ensimäinen ajatus oli ,että aivan vi**n sama mistään dietistä ko kaikki menee muutenkin pieleen,eikun kaikki kaapista nassuun mitä löytää! MUTTA sain pidettyä pään kasassa. Hetken itkutuokion jälkeen tein iltapalan,eli pari hapankorppua tonnikalalla ja raejuustolla (en ehtinyt syömään tapahtumien takia 2 pussia ,jotka korvasin tuolla). Nyt on voittaja olo,vaikka edelleen tapahtuman tunteet myllertää.

Muuten tämä päivä mennyt ruuan osalta tosi iisisti,jopa koulussa opettaja kyseli tunnin aikana juomastani litkusta ja opiskelija kaverit tahtoivat maistella (todeten ettei ole heidän juttunsa:P ).

Löysin yhdestä kaupasta paljon halvemmalla noita pirtelöitä ja vähän isompia pakkauksia oli tarjouksessa, joten nyt on eväät varmaan pariksi viikoksi. Viikonlopulle ostin sokerittoman coca-colan (Lidlin version),jotta "karkkipäivälle" on jotain aivojani huijaamaan.

Kuvia piti ottaa ostoksista,mutta unohdin kaiken sekasorron keskellä,joten kuvattomaksi jää tämä päivitys.