Näytetään tekstit, joissa on tunniste mitat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste mitat. Näytä kaikki tekstit

maanantai 23. maaliskuuta 2015

Punnitus päivä

Tänään oli siis punnituspäivä!

Elikkä mitat nyt

Rinnan ympärys: 106 / -2cm
Käsivarsi: 38 / ei muutosta
Lantio: 92/ -2cm
"Uimarengas": 120 /-2cm
Reisi: 66 / - 1cm
Pohje 44 / ei muutosta

ja uutena nyt muistin ottaa hanurin ympärimitan ja se oli tällä hetkellä : 116

Paino 97,2

Eli siinä ois tämän päivän tulos. Ihan olen taas tyytyväinen ,kun miettii että kilpparin kanssa tässä mennään. Hassua ajatella ,että tasan vuosi sitten painoin tarkalleen 10kg enemmän! Miksi nyt on silti tosi paljon isompi olo kuin ennen?

Tänään ei asunnoista kuulunut mitään ja se asunto josta ehdin jo hetken innostua oli jo mennyt. Siitä murheissani ja stressissä lähdin aijemmin koulusta. Ei vaan keskittyminen pelannut...

Kaupungilla kävellessä ja pari asiaa hoitaessa pää suorastaan pakotti marssimaan kiinalaiseen syömään ! "jos vaan tänään,ei se vaa`alla näy" . Tein aivan mielettömän työn että sain itteni kaupan kautta (patukkaa naamaan ni palautu verensokeritkin kohdalleen) äkkiä bussiin edes ostamatta mitään typerää! Ihan kun ois tapellu toisen ihmisen kanssa.

Kaiken tän stressin keskellä , kun vanha minä käskee syömään ja lohduttamaan itseään sillä taistelee tämä uusi minä joka haluaa onnistua edes jossain. Voi kun tää elämäntilanne hellittäs ees sen verran,että uskaltaisi huokaista pelkäämättä pahinta.

Hyvää alkavaa viikkoa!

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Viikonloppu ja punnituspäivä

Viikonloppu oli ja meni,tosin minulla on tänäänkin vapaa päivä koulusta.
Vietin viikonlopun ystäväni luona ja kyllä nimittäin oli tahdonvoima koetuksella. Siellä yleensä ollaan pidetty leffa iltaa kera herkkujen ja muutenkin siellä oli kaapit täynnä kaikkea hyvää (ja ei välttämättä niin hyvää,mutta kaikki vaikuttaa hyvältä tällä hetkellä). Onneksi juuri tämä ystäväni on se minun tukipilarini tässä ja selvisin hienosti. Korvasin viikonlopun aikana pari ruokaa noilla Nutrilett patukoilla ja lauantai iltana söin sälaattia (salaatti,kurkku ,tomaatti kera tonnikalan ja raejuuston).


Itselleni neulominen on se juttu. Eli iltaisin kun katselen vaikka tv-sarjoja minä neulon,jotta on käsille korvaavaa tekemistä joka ennen meni sipsipussista suuhun lappomiseen. Itselle se toimii tosi hyvin .

Veden juontihan on tässä myös yksi olennainen osa. Itselle se ei tuota ongelmaa . Minun ruokailun aikainen vesi määräni on litra kerralla kun ystäväni esimerkiksi ei saa puolen litran pulloa tyhjäksi siinä ajassa kun minä oisin juonut jo kolme samanmoista. Tapa on ollut minulla aina ja myös siskoni on aivan samanlainen.
                                                         Kanakeitto kera protskun

Eilen illalla kävi pieni sortuminen ,josta seurasi pieni morkkis. Söin kolmen hapankorpun sijasta viisi (kera raejuuston ja tunan). Eikä ne kaksi viimeistä ollut edes hyviä/ minulle tuli se tuttuakin tutumpi ja turvallinen ähky ,joka on ollut ystäväni jo vuosia. LUPAAN että ensi viikko vedetään pelkällä nutraus linjalla! Olen Facebookin vatsalihas haasteessa mukana,joten niinä päivinä ainoastaan lisään protsku lisän ruokaani,muuten tiukennetaan linjaa.

                                        Syömäni vitamiini lisät ja Vahva Vihreä Tee



Sitten tähän aamuun.
Painoa oli tippunut melkein kaksi kiloa,eli painoa nyt 99.4kiloa! Pääsin kaksinumeroiseen lukuun! Varmaan kolmeen vuoteen en ole painanut kahtanumeroa kolmen sijasta. MUTTA silti vähän harmitti että näin vähän tippui... Siksi ensi viikko mennään kokonaan pelkällä nutrauksella.



Rinnanympärys: -1
Käsivarsi:-1
Lantio:-3
"Uimarengas":-2
Reisi:-1
Pohje:-1

Yritän nuo mitat saaha välilehteen jossain välissä alkumittojen kanssa. Ystäväni lupasi pistää blogini ulkoasun kohdilleen kuhan ehtii,koska häneltä löytyy hyviä ruokakuvia ja taitoa tehdäkkin se (osaisin itsekkin jollain tasolla,mutta kuvat puuttuu).

Tästä on hyvä jatkaa!