Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit

lauantai 21. maaliskuuta 2015

Päivä 13

Viikonloppu ja sen kunniaksi ostin kalorittoman limpparin:P

Eilinen oli tosi tiukka... Pää huuti ja aneli suolaa=sipsejä! Voi luoja sitä ittensä huijaamista "jos ostat vaan säilöön pussin ja syöt vaikka vaan kaks pahimpaan oloon" ja PAH ihanko se siihen koskaan jäisi! Eli en todellakaan sortunut lähtemään kauppaan ja ostamaan sitä sipsipussia.

Tänään menty tähän mennessä parilla pirtelöllä (suklaa ja marja) sekä salaatti annoksella ,jossa tonnikalaa ja raejuustoa protskuna. Kalorit tällähetkellä 428.

Tänään aamun tuli siivoiltua ja pestyä pyykkiä (elukoilla karmea karvanlähtö joten imurointia riittää...) . Pitäisi saada tuohon vanhaan sykemittariini uusi patteri ni saisi seurattua siitä kulutusta. Kävelylläkin käytiin ihanassa,mutta kylmässä säässä. 

Iltasin tulee paljon tehtyä japanilaisia ristikoita kun katselee elokuvia. Käsille pakko edelleen saada töitä ,joten nuo ristikot on ihan pop neulomisen lisäksi. 



Ensi viikko enää aikaa löytää asunto. Huonolta näyttää. Toukokuussa olisi asuntoa tarjolla,mutta tässäpä olisi huhtikuu välissä. Eilen laitoin hakemusta yhteen asuntoon ja firmaan,josko niiltä irtoisi joku katto pään päälle. Meinaa HIEMAN stressiä pukata. 





Maanantain punnitus vähän jännää! Olen kyllä  vähän huijannut ja käynyt välillä aamuisin vaa`alla kattomassa mikä tilanne sillä hetkellä. Miksi pitää olla näin kärsimätön?!

perjantai 20. maaliskuuta 2015

Iso L

Järjetön luuseri olo!!

Miksi? Sorruin eilen laittamaan illan salaattiin juustoa... Koko päivä meni juosten ja korvasin pari ruokaa patukoilla. Noh menot jatkui puoli 11 asti melkein ja viimesen ruuan väliin tuli yli 5h ja järjettömässä nälässä ja pienessä suru mielessä menin ja lisäsin ton juuston salaattiin... Kalorit meni yli 900... Tänään ollut sitten kova itsesyyttely ja morkkis ja lisäsin sitten tänäänkin juustoa,tosin tän päivän kalorit reilu 600 luokkaan nyt. Miten pieni moka voi aiheuttaa päässä järjettömän luovuttaja fiiliksen? Ei auta kun pitää sitkeästi itseään kasassa ja jatkaa sitkeesti eteenpäin! Nyt en aijo luovuttaa!!

Eilen oli muutenkin tosi heikko olo koko päivän.Luulen että se johtui kun en juonu tarpeeks,koska unohdin pullon kotiin ja en sitten koulussa juonut juuri ollenkaan.

Minulla tällä hetkellä ei koulun lisäksi ole kovin monta varmaa asiaa elämässäni, joten tämä on nyt pakko pitää!

Eilen hajosi lempihousunu ja en millään viitsisi ostaa uusia,jos (KUN) tässä nyt saisi painoa alas ja voisi ostaa kokoa pienemmät ,joten ne saa odottaa:)
Muutenkin olen tehnyt itselleni pieniä etappeja ja niistä sitten luvannut itselleni pieniä ja isompia palkintoja. Ensinmäinen etappi on tuo 95kg ja sillon saan luvan mennä hierojalle.

Sorruin ostamaan ihQ pinkin sheikkerin! <3