Näytetään tekstit, joissa on tunniste dieetti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste dieetti. Näytä kaikki tekstit

tiistai 14. huhtikuuta 2015

Mittauspäivä

Venähti mittaus päivä tiistaihin,koska olin eilen yötä ystäväni luona.
Eilen tuli liikuttua ihan tehokkaasta. Askelmittarin mukaan yli 14km ja illalla tein vielä jumpatkin!:) Esinmäinen tavoite saavutettu eli alle 95kg! Sallin siis itselleni lahjan ja tilasin käytettynä aktiiviuus mittarin! Josko se antaisi lisä pontta liikkumiseen. Minulla on myös muutamia vuosia sitten ostettu sykemittari johon kävin tänään ostamassa uuden patterin:)


Tänään otin myös "viralliset" kuukausi kuvat itsestäni ja en kyllä näe niissä muutosta:/ Rohkeus ei vielä niitä taida antaa periksi julkaista,ei ole nimittäin mitään kaunista katseltavaa.
Eilen söin myös aamusta fritti muikkuja ja päivällä salaattia kera broileri jauhenlihan. Tänään oltu ruodussa ja itseasiassa kohta on taas "ruoka-aika". Tavoitteeni olisi synttäreihin mennessä (2.5) päästä 80kg! Saa nähdä kuinka tytön käy.


minulla on pieni kovakantinen vihko johon rustaan itselleni mitat ylös näin sievästi:D Huomaatteko miten ukkokin on tossa ihan vahingossa pienentynyt alkutilanteeseen;)


Oli kyllä taas kiva kuulla ystävältäni tänään ( 3 viikkoon ei olla nähty) ,että on se tyttö taas laihtunut!^^^

Muuten elämä rullailee omalla painollaan koulun ja kodin välillä. Kävin ostamassa seinäkoukkuja jos saisi viimeisetkin taulut seinille.

keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Hyi hyi minua!

Tämähän jäi näköään sit tauolle.. Syynä varsin se ,että melkein pari viikkoa meni muuttaessa ja samalla mätystäessä!!! Se sitten näkyi vaa`alla.Paino kävi jo 96, jotain puolella mutta kolme päivää sitten se oli 98.. Mutta nyt on muutto tehty ja järjetön uusi tsemppi päällä. Kiltisti nyt kolme päivää oltu taas ruodussa.

Muuton "takia" on myös tullut liikuttua enemmän,kun hyvä ystävä asuu nyt kävely matkan päässä :) Ja kevät muutenkin vaikuttaa minuun ja lisää energiaa harrastaa ja liikkua.

Olen nyt koiran kanssa päässyt pari kertaa treenaamaan huippu valmentajien alaisena (normaalisti niin kallis,ettei ole varaa.Ostan irtovuoroja),ai että tätä virtaa! Kyllä se vaan piristää kummasti kun on harrastus koulun ohella. Nyt otan tavoitteeksi ostaa noita vuoroja ainakin kerran viikkoon jos niitä on myynnissä.
Myöskin huippu koira ja valmentajan hienoinen vihjaus minun kunnostani (ja koordinaatiosta) nostaa motivaatiota huimasti!

Ihana kun takki sujahtaa päälle ja on vähän löysäkin,kun vuosi sitten se kitisti ja piti keplotella päälleen!:)


lauantai 21. maaliskuuta 2015

Päivä 13

Viikonloppu ja sen kunniaksi ostin kalorittoman limpparin:P

Eilinen oli tosi tiukka... Pää huuti ja aneli suolaa=sipsejä! Voi luoja sitä ittensä huijaamista "jos ostat vaan säilöön pussin ja syöt vaikka vaan kaks pahimpaan oloon" ja PAH ihanko se siihen koskaan jäisi! Eli en todellakaan sortunut lähtemään kauppaan ja ostamaan sitä sipsipussia.

Tänään menty tähän mennessä parilla pirtelöllä (suklaa ja marja) sekä salaatti annoksella ,jossa tonnikalaa ja raejuustoa protskuna. Kalorit tällähetkellä 428.

Tänään aamun tuli siivoiltua ja pestyä pyykkiä (elukoilla karmea karvanlähtö joten imurointia riittää...) . Pitäisi saada tuohon vanhaan sykemittariini uusi patteri ni saisi seurattua siitä kulutusta. Kävelylläkin käytiin ihanassa,mutta kylmässä säässä. 

Iltasin tulee paljon tehtyä japanilaisia ristikoita kun katselee elokuvia. Käsille pakko edelleen saada töitä ,joten nuo ristikot on ihan pop neulomisen lisäksi. 



Ensi viikko enää aikaa löytää asunto. Huonolta näyttää. Toukokuussa olisi asuntoa tarjolla,mutta tässäpä olisi huhtikuu välissä. Eilen laitoin hakemusta yhteen asuntoon ja firmaan,josko niiltä irtoisi joku katto pään päälle. Meinaa HIEMAN stressiä pukata. 





Maanantain punnitus vähän jännää! Olen kyllä  vähän huijannut ja käynyt välillä aamuisin vaa`alla kattomassa mikä tilanne sillä hetkellä. Miksi pitää olla näin kärsimätön?!

perjantai 20. maaliskuuta 2015

Iso L

Järjetön luuseri olo!!

Miksi? Sorruin eilen laittamaan illan salaattiin juustoa... Koko päivä meni juosten ja korvasin pari ruokaa patukoilla. Noh menot jatkui puoli 11 asti melkein ja viimesen ruuan väliin tuli yli 5h ja järjettömässä nälässä ja pienessä suru mielessä menin ja lisäsin ton juuston salaattiin... Kalorit meni yli 900... Tänään ollut sitten kova itsesyyttely ja morkkis ja lisäsin sitten tänäänkin juustoa,tosin tän päivän kalorit reilu 600 luokkaan nyt. Miten pieni moka voi aiheuttaa päässä järjettömän luovuttaja fiiliksen? Ei auta kun pitää sitkeästi itseään kasassa ja jatkaa sitkeesti eteenpäin! Nyt en aijo luovuttaa!!

Eilen oli muutenkin tosi heikko olo koko päivän.Luulen että se johtui kun en juonu tarpeeks,koska unohdin pullon kotiin ja en sitten koulussa juonut juuri ollenkaan.

Minulla tällä hetkellä ei koulun lisäksi ole kovin monta varmaa asiaa elämässäni, joten tämä on nyt pakko pitää!

Eilen hajosi lempihousunu ja en millään viitsisi ostaa uusia,jos (KUN) tässä nyt saisi painoa alas ja voisi ostaa kokoa pienemmät ,joten ne saa odottaa:)
Muutenkin olen tehnyt itselleni pieniä etappeja ja niistä sitten luvannut itselleni pieniä ja isompia palkintoja. Ensinmäinen etappi on tuo 95kg ja sillon saan luvan mennä hierojalle.

Sorruin ostamaan ihQ pinkin sheikkerin! <3

torstai 19. maaliskuuta 2015

Energiaa kun pienessä kylässä!

Kyllä nimittäin huomaa olossa muutoksia jo nyt. Olo on todella pirteä , jaksaisi touhottaa vaikka kuinka. Mieli on myös tavanomaisesta masentuneesta ja väsyneestä muuttunut iloiseksi ja pirteäksi. Ehkä tää on joku ohimenevä juttu,mutta nautin tästä olosta täysin rinnoin.

Tänään ollut pikkasen nälkä aina ruokien välillä,mutta vettä kitaan vaan. Eilen menin jostain aivopierusta johtuen ostamaan sokerittoman energiajuoman! KYLLÄ! Ai elämä sitä oloa mikä siitä seurasi! Järjetöntä huimausta ja päässä pyörimistä jopa istuessa... Ei enää ikinä!

Liikunnan osalta tämän dieetin aikanahan ei kovin raskasta liikuntaa suositellakkaan. Koiran ansiosta/takia tulee käveltyä päivittäin sekä olen nyt siinä Facebookin vatsalihas haasteessa,joten se palvelee jumppa osiota. Salikortti haaveissa kunhan aloitan osaruokailun (ja kehtaan sinne mennä kaikkien fitnes pimujen sekaan hikoilemaan).

Tänään tarkoitus mennä ostamaan blenderi Anttilasta,jossa ne ovat tarjouksessa (toivon mukaan niitä vielä on kun koulu loppuu) tulevaisuuden varalle ja kyllä kaverin luona tuli testattua pirtelöitäkin blenderin kautta pyöräytettynä ja kivan kuohkeita niistä tuli.

Eilen illalla tuli taas tehty salaatti annos ,jonka tiukasti kirjasin kiloklubiin . Kyllä keittiövaaka on kätevä! Salaatti,kurkku,tomaatti,kesäkurpitsa ,seiti ja katkarapu miksaus ja vain n.150 kaloria!:) Eiliset kalorit oli jotain 650 sadan luokkaa yhteensä :)