Näytetään tekstit, joissa on tunniste stressi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste stressi. Näytä kaikki tekstit

perjantai 27. maaliskuuta 2015

MINULLA ON KOTI!

VIHDOIN!! Nyt minulla on asunto tiedossa jonne saan muuttaa viimeinen päivä!:) Kyllä tippu suuri stressi ja kiva sydämeltä! Asiaa menin juhlistamaan hampurilaisella (tosin sinä päivänä en juonut kuin yhden pirtelön ja söin pienen salaatin ennen sitä). Tänään syöty pirtelöitä ja salaatti.

Ensi viikon muuton jälkeen pääsee taas arkeen ja keskittymään kunnolla kouluun ja syömisiin!


maanantai 23. maaliskuuta 2015

Punnitus päivä

Tänään oli siis punnituspäivä!

Elikkä mitat nyt

Rinnan ympärys: 106 / -2cm
Käsivarsi: 38 / ei muutosta
Lantio: 92/ -2cm
"Uimarengas": 120 /-2cm
Reisi: 66 / - 1cm
Pohje 44 / ei muutosta

ja uutena nyt muistin ottaa hanurin ympärimitan ja se oli tällä hetkellä : 116

Paino 97,2

Eli siinä ois tämän päivän tulos. Ihan olen taas tyytyväinen ,kun miettii että kilpparin kanssa tässä mennään. Hassua ajatella ,että tasan vuosi sitten painoin tarkalleen 10kg enemmän! Miksi nyt on silti tosi paljon isompi olo kuin ennen?

Tänään ei asunnoista kuulunut mitään ja se asunto josta ehdin jo hetken innostua oli jo mennyt. Siitä murheissani ja stressissä lähdin aijemmin koulusta. Ei vaan keskittyminen pelannut...

Kaupungilla kävellessä ja pari asiaa hoitaessa pää suorastaan pakotti marssimaan kiinalaiseen syömään ! "jos vaan tänään,ei se vaa`alla näy" . Tein aivan mielettömän työn että sain itteni kaupan kautta (patukkaa naamaan ni palautu verensokeritkin kohdalleen) äkkiä bussiin edes ostamatta mitään typerää! Ihan kun ois tapellu toisen ihmisen kanssa.

Kaiken tän stressin keskellä , kun vanha minä käskee syömään ja lohduttamaan itseään sillä taistelee tämä uusi minä joka haluaa onnistua edes jossain. Voi kun tää elämäntilanne hellittäs ees sen verran,että uskaltaisi huokaista pelkäämättä pahinta.

Hyvää alkavaa viikkoa!

lauantai 21. maaliskuuta 2015

Päivä 13

Viikonloppu ja sen kunniaksi ostin kalorittoman limpparin:P

Eilinen oli tosi tiukka... Pää huuti ja aneli suolaa=sipsejä! Voi luoja sitä ittensä huijaamista "jos ostat vaan säilöön pussin ja syöt vaikka vaan kaks pahimpaan oloon" ja PAH ihanko se siihen koskaan jäisi! Eli en todellakaan sortunut lähtemään kauppaan ja ostamaan sitä sipsipussia.

Tänään menty tähän mennessä parilla pirtelöllä (suklaa ja marja) sekä salaatti annoksella ,jossa tonnikalaa ja raejuustoa protskuna. Kalorit tällähetkellä 428.

Tänään aamun tuli siivoiltua ja pestyä pyykkiä (elukoilla karmea karvanlähtö joten imurointia riittää...) . Pitäisi saada tuohon vanhaan sykemittariini uusi patteri ni saisi seurattua siitä kulutusta. Kävelylläkin käytiin ihanassa,mutta kylmässä säässä. 

Iltasin tulee paljon tehtyä japanilaisia ristikoita kun katselee elokuvia. Käsille pakko edelleen saada töitä ,joten nuo ristikot on ihan pop neulomisen lisäksi. 



Ensi viikko enää aikaa löytää asunto. Huonolta näyttää. Toukokuussa olisi asuntoa tarjolla,mutta tässäpä olisi huhtikuu välissä. Eilen laitoin hakemusta yhteen asuntoon ja firmaan,josko niiltä irtoisi joku katto pään päälle. Meinaa HIEMAN stressiä pukata. 





Maanantain punnitus vähän jännää! Olen kyllä  vähän huijannut ja käynyt välillä aamuisin vaa`alla kattomassa mikä tilanne sillä hetkellä. Miksi pitää olla näin kärsimätön?!

torstai 12. maaliskuuta 2015

Tunnesyöpön tutut tavat..

Minähän olen oikein oppikirjan mukainen tunne syöppö! Joka tunteeseen on voinut aina syödä, suruun mättöä,iloa juhlitaan herkuilla,tylsyyden yllättäessä voi sipsipussin ottaa seuraksi,yksinäisyyden herkut ovat korvanneet jo monta vuotta...
Tänään onkin ollut tunne puolella aivan järjetöntä myllerystä ikävien tapahtumien seurauksena. Ensimäinen ajatus oli ,että aivan vi**n sama mistään dietistä ko kaikki menee muutenkin pieleen,eikun kaikki kaapista nassuun mitä löytää! MUTTA sain pidettyä pään kasassa. Hetken itkutuokion jälkeen tein iltapalan,eli pari hapankorppua tonnikalalla ja raejuustolla (en ehtinyt syömään tapahtumien takia 2 pussia ,jotka korvasin tuolla). Nyt on voittaja olo,vaikka edelleen tapahtuman tunteet myllertää.

Muuten tämä päivä mennyt ruuan osalta tosi iisisti,jopa koulussa opettaja kyseli tunnin aikana juomastani litkusta ja opiskelija kaverit tahtoivat maistella (todeten ettei ole heidän juttunsa:P ).

Löysin yhdestä kaupasta paljon halvemmalla noita pirtelöitä ja vähän isompia pakkauksia oli tarjouksessa, joten nyt on eväät varmaan pariksi viikoksi. Viikonlopulle ostin sokerittoman coca-colan (Lidlin version),jotta "karkkipäivälle" on jotain aivojani huijaamaan.

Kuvia piti ottaa ostoksista,mutta unohdin kaiken sekasorron keskellä,joten kuvattomaksi jää tämä päivitys.