Näytetään tekstit, joissa on tunniste morkkis. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste morkkis. Näytä kaikki tekstit

perjantai 20. maaliskuuta 2015

Iso L

Järjetön luuseri olo!!

Miksi? Sorruin eilen laittamaan illan salaattiin juustoa... Koko päivä meni juosten ja korvasin pari ruokaa patukoilla. Noh menot jatkui puoli 11 asti melkein ja viimesen ruuan väliin tuli yli 5h ja järjettömässä nälässä ja pienessä suru mielessä menin ja lisäsin ton juuston salaattiin... Kalorit meni yli 900... Tänään ollut sitten kova itsesyyttely ja morkkis ja lisäsin sitten tänäänkin juustoa,tosin tän päivän kalorit reilu 600 luokkaan nyt. Miten pieni moka voi aiheuttaa päässä järjettömän luovuttaja fiiliksen? Ei auta kun pitää sitkeästi itseään kasassa ja jatkaa sitkeesti eteenpäin! Nyt en aijo luovuttaa!!

Eilen oli muutenkin tosi heikko olo koko päivän.Luulen että se johtui kun en juonu tarpeeks,koska unohdin pullon kotiin ja en sitten koulussa juonut juuri ollenkaan.

Minulla tällä hetkellä ei koulun lisäksi ole kovin monta varmaa asiaa elämässäni, joten tämä on nyt pakko pitää!

Eilen hajosi lempihousunu ja en millään viitsisi ostaa uusia,jos (KUN) tässä nyt saisi painoa alas ja voisi ostaa kokoa pienemmät ,joten ne saa odottaa:)
Muutenkin olen tehnyt itselleni pieniä etappeja ja niistä sitten luvannut itselleni pieniä ja isompia palkintoja. Ensinmäinen etappi on tuo 95kg ja sillon saan luvan mennä hierojalle.

Sorruin ostamaan ihQ pinkin sheikkerin! <3

keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Vanhat tavat tiukassa

Yksi iso ongelmani on itselleni valehtelu ja asioiden kertomatta jättäminen (silloinhan niitä ei ole tapahtunut?), etenkin jos asia koskee itseäni tai avun tarvetta. Esimerkiksi tänne blogiin on hankala kirjoittaa sortumisista,mutta miksi? Ehkä pelkään tuomitsemista,leimaamista luuseriksi.. Vaikka ajatus on itselleni kirjoittaakkin ja tsempata muita (koska kaikillahan on mm. sortumisia ja huonoja päiviä?).

Eli eilen sorruin..söin salaattia ihan ok annoksen kera seitin ja katkarapujen,MUTTA meninkin sitten santsaamaa pelkkiä rapuja... Kirjasin kaikki määrät rehellisesti kiloklubiin ja jäi kalorit alle 800,mutta morkkis on silti... Tänä aamuna vaaka onneksi näytti vähemmän kun eilen,että taisin selvitä vaan itsesyytöksillä.

Eilen tuli ihana fiilis kun ystävä,jonka olen nähnyt n.kolme viikkoa sitten kysyi olenko laihtunut! Kuulemma se näkyy ^^( eli varmasti pahin sipsisuola turvotus on poissa,mutta silti). Tänä aamuna myös pesukonetuoreet "farkut" sujahti jalkaan kivuttomasti:) Pieniä iloja ja tsemppareita tämmöset:)

Tämmöinen nopea koulussa kirjoitettu päivitys tähän väliin :)