Näytetään tekstit, joissa on tunniste painonpudotus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste painonpudotus. Näytä kaikki tekstit

lauantai 21. maaliskuuta 2015

Päivä 13

Viikonloppu ja sen kunniaksi ostin kalorittoman limpparin:P

Eilinen oli tosi tiukka... Pää huuti ja aneli suolaa=sipsejä! Voi luoja sitä ittensä huijaamista "jos ostat vaan säilöön pussin ja syöt vaikka vaan kaks pahimpaan oloon" ja PAH ihanko se siihen koskaan jäisi! Eli en todellakaan sortunut lähtemään kauppaan ja ostamaan sitä sipsipussia.

Tänään menty tähän mennessä parilla pirtelöllä (suklaa ja marja) sekä salaatti annoksella ,jossa tonnikalaa ja raejuustoa protskuna. Kalorit tällähetkellä 428.

Tänään aamun tuli siivoiltua ja pestyä pyykkiä (elukoilla karmea karvanlähtö joten imurointia riittää...) . Pitäisi saada tuohon vanhaan sykemittariini uusi patteri ni saisi seurattua siitä kulutusta. Kävelylläkin käytiin ihanassa,mutta kylmässä säässä. 

Iltasin tulee paljon tehtyä japanilaisia ristikoita kun katselee elokuvia. Käsille pakko edelleen saada töitä ,joten nuo ristikot on ihan pop neulomisen lisäksi. 



Ensi viikko enää aikaa löytää asunto. Huonolta näyttää. Toukokuussa olisi asuntoa tarjolla,mutta tässäpä olisi huhtikuu välissä. Eilen laitoin hakemusta yhteen asuntoon ja firmaan,josko niiltä irtoisi joku katto pään päälle. Meinaa HIEMAN stressiä pukata. 





Maanantain punnitus vähän jännää! Olen kyllä  vähän huijannut ja käynyt välillä aamuisin vaa`alla kattomassa mikä tilanne sillä hetkellä. Miksi pitää olla näin kärsimätön?!

torstai 19. maaliskuuta 2015

Energiaa kun pienessä kylässä!

Kyllä nimittäin huomaa olossa muutoksia jo nyt. Olo on todella pirteä , jaksaisi touhottaa vaikka kuinka. Mieli on myös tavanomaisesta masentuneesta ja väsyneestä muuttunut iloiseksi ja pirteäksi. Ehkä tää on joku ohimenevä juttu,mutta nautin tästä olosta täysin rinnoin.

Tänään ollut pikkasen nälkä aina ruokien välillä,mutta vettä kitaan vaan. Eilen menin jostain aivopierusta johtuen ostamaan sokerittoman energiajuoman! KYLLÄ! Ai elämä sitä oloa mikä siitä seurasi! Järjetöntä huimausta ja päässä pyörimistä jopa istuessa... Ei enää ikinä!

Liikunnan osalta tämän dieetin aikanahan ei kovin raskasta liikuntaa suositellakkaan. Koiran ansiosta/takia tulee käveltyä päivittäin sekä olen nyt siinä Facebookin vatsalihas haasteessa,joten se palvelee jumppa osiota. Salikortti haaveissa kunhan aloitan osaruokailun (ja kehtaan sinne mennä kaikkien fitnes pimujen sekaan hikoilemaan).

Tänään tarkoitus mennä ostamaan blenderi Anttilasta,jossa ne ovat tarjouksessa (toivon mukaan niitä vielä on kun koulu loppuu) tulevaisuuden varalle ja kyllä kaverin luona tuli testattua pirtelöitäkin blenderin kautta pyöräytettynä ja kivan kuohkeita niistä tuli.

Eilen illalla tuli taas tehty salaatti annos ,jonka tiukasti kirjasin kiloklubiin . Kyllä keittiövaaka on kätevä! Salaatti,kurkku,tomaatti,kesäkurpitsa ,seiti ja katkarapu miksaus ja vain n.150 kaloria!:) Eiliset kalorit oli jotain 650 sadan luokkaa yhteensä :)


maanantai 16. maaliskuuta 2015

Viikonloppu ja punnituspäivä

Viikonloppu oli ja meni,tosin minulla on tänäänkin vapaa päivä koulusta.
Vietin viikonlopun ystäväni luona ja kyllä nimittäin oli tahdonvoima koetuksella. Siellä yleensä ollaan pidetty leffa iltaa kera herkkujen ja muutenkin siellä oli kaapit täynnä kaikkea hyvää (ja ei välttämättä niin hyvää,mutta kaikki vaikuttaa hyvältä tällä hetkellä). Onneksi juuri tämä ystäväni on se minun tukipilarini tässä ja selvisin hienosti. Korvasin viikonlopun aikana pari ruokaa noilla Nutrilett patukoilla ja lauantai iltana söin sälaattia (salaatti,kurkku ,tomaatti kera tonnikalan ja raejuuston).


Itselleni neulominen on se juttu. Eli iltaisin kun katselen vaikka tv-sarjoja minä neulon,jotta on käsille korvaavaa tekemistä joka ennen meni sipsipussista suuhun lappomiseen. Itselle se toimii tosi hyvin .

Veden juontihan on tässä myös yksi olennainen osa. Itselle se ei tuota ongelmaa . Minun ruokailun aikainen vesi määräni on litra kerralla kun ystäväni esimerkiksi ei saa puolen litran pulloa tyhjäksi siinä ajassa kun minä oisin juonut jo kolme samanmoista. Tapa on ollut minulla aina ja myös siskoni on aivan samanlainen.
                                                         Kanakeitto kera protskun

Eilen illalla kävi pieni sortuminen ,josta seurasi pieni morkkis. Söin kolmen hapankorpun sijasta viisi (kera raejuuston ja tunan). Eikä ne kaksi viimeistä ollut edes hyviä/ minulle tuli se tuttuakin tutumpi ja turvallinen ähky ,joka on ollut ystäväni jo vuosia. LUPAAN että ensi viikko vedetään pelkällä nutraus linjalla! Olen Facebookin vatsalihas haasteessa mukana,joten niinä päivinä ainoastaan lisään protsku lisän ruokaani,muuten tiukennetaan linjaa.

                                        Syömäni vitamiini lisät ja Vahva Vihreä Tee



Sitten tähän aamuun.
Painoa oli tippunut melkein kaksi kiloa,eli painoa nyt 99.4kiloa! Pääsin kaksinumeroiseen lukuun! Varmaan kolmeen vuoteen en ole painanut kahtanumeroa kolmen sijasta. MUTTA silti vähän harmitti että näin vähän tippui... Siksi ensi viikko mennään kokonaan pelkällä nutrauksella.



Rinnanympärys: -1
Käsivarsi:-1
Lantio:-3
"Uimarengas":-2
Reisi:-1
Pohje:-1

Yritän nuo mitat saaha välilehteen jossain välissä alkumittojen kanssa. Ystäväni lupasi pistää blogini ulkoasun kohdilleen kuhan ehtii,koska häneltä löytyy hyviä ruokakuvia ja taitoa tehdäkkin se (osaisin itsekkin jollain tasolla,mutta kuvat puuttuu).

Tästä on hyvä jatkaa!