Näytetään tekstit, joissa on tunniste unelmat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste unelmat. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Kolme ekaa päivää

Kolme päivää menty ja suht helppoa on ollut. Mieli se etenkin iltaisin on tosin sitä mieltä, että on ihan ok syödä vaikka sukkapuikot kun eihän niissä ole kaloreita! Ihan uskomaton miten tuo oma polla yrittää saada syömään jotain suolaista, joka on siis aina ollut minun heikkous...

nam nam ruokana kasviskeitto


Tänään on ollut ensimäistä kertaa hieman heikko olo. Minähän siis olen täys keitoilla,eli korvaan kaikki ruuat noilla keitoilla ja pirtelöillä plus lisänä vähän kasviksia ja raejuustoa/tonnikalaa,niin että kalorit jää alle 800, jotta keho menee tuohon ihmeelliseen ketoosiin. Yllättävän pirteä on ollut olo ja mahakin toimii kerrankin todella hyvin ;)
Tänään menin kokeilemaan mansikkapirtelöä Vichyn sekaan.. Ei kannata kokeilla kotona! Sheikkeri+Vichy ja ravistus.. Arvatkaapa kuinka kävi? Jep! Kaikki päin näköäa ja ne mitä jäi mukiin maistui aivan karsealle! Muuten nuo kylmät vaihtoehdot on paljon parempia kuin nuo lämpimät keitot.
Iltaisin kun katselen tv-sarjoja on saanut keksiä kyllä käsille töitä,jotta ei tee mieli napostella. Kohta on siis valmiina 15 sukat ja kaikki ristikkolehdet täynnä ;)
Tänään kävin ekaa kertaa kaupassa (minulta löytyi jo valmiiksi noita soppia kotoa), kylläpä karkit ja sipsit huuteli perään "Ota meidät mukaan! maistumme hyvälle!"... Mutta selvisin voittajana! :) Mukaan lähti myös uusi sheikkeri,koska vanha on ikifossiili ja haiseekin jo kummalliselle.
 Mutta hyvillä mielin jatketaan.
                                                                         Aamupala

Kaiken alku ja tarkoitus

Tarkoitukseni on pitää blogia pääsääntöisesti itselleni muistoksi ja tsempiksi matkalla kohti unelmia, mutta hienoa on jos joku muukin saa tästä jotain irti :)

Blogini tulee keskittymään painon pudotukseeni,tavoitteisiini ja muutenkin saatan raapustella elämästäni ja unelmista.

Kaikkien kirjainten takana on 91 syntynyt nais immeinen Pohjois-Savosta. Omaan erittäin huonon itsetunnon,itsekurin ja tahdonvoiman etenkin tiettyjä asioita kohtaan. Minä olen se joka naureskelee Iltalehden painon pudottajille ,kuinka he varmasti ovat rikkaita joilla on varaa maksaa salikortti,personal traineri ja he varsin ovat niitä "yli ihmisiä" ,siksi he onnistuivat. Olen ikilaihduttaja,vaikka joskus en iso ollutkaan,mutta aina siitä on silti saanut kuulla (vääristynyt kehon näkeminen seurauksena,veikkasin tälläkin punnituksella olevani yli 10kg isompi mitä oikeasti sitten olinkaa). Nykyään olen ylipainoinen. Painoindeksini on 34. Yritän saada kriittiset mitat näkyville fiksusti, mutta lähtöpainoa 101,2kg ja varttahan minulta löytyy 171cm.
Tavoitteeni olisi saada painoa pudotettua aina sinne 65kiloon asti.
Aloitin 9.3 Nutraamaan,jolla aijon saada alkupolkaisun tähän hommaan. Mukama varjostaa kilpirauhasen vajaatoiminta,mutta lääkityksen saatuani painoni ei ole enää noussut. Myös muita kipuja (selkä (välilevy), yliliikkuvat nivelet,migreeni..) on matkassa,joten mennään niiden mukaan ja toivoen ,että ne saadaan kuriin painon myötä.
 Tarkoitukseni olisi saada ravintoterapeutti tähän mukaan (perjantaina keskusteluaika),jotta voisin jatkaa Nutrausta yli sen kolme viikkoa,mitä heidän sivustonsa suosittelee.
Aloituskuvat ja mitat otin joka mahdollisesta kohdasta,mutta saa nähdä uskallanko kuvia tänne ainakaan vielä laittaa,mutta itselle ne on iso motivaatio.

Mitäpä minusta muuta. Elämässäni pyörii koira ja pari kissaa, koulu , ulkoilu, pari hyvää kaveria ja...noh koulu. Tarkoitus valmistua parin kolmen vuoden päästä ja päästä opiskelemaan vielä lisää. Ehkä senkin uskallan paljastaa joskus ,että minne ;)
Haaveissa koulun loputtua muuttaa ulkomaille opiskelemaan/töihin.


Mutta saa nähdä kuinka tytön käy. Intoa on kuin pienessä kylässä ja taistelutahto on tälläkertaa jotain aivan muuta kuin ennen.

 Lopuksi kunnon tsemppi biisi! Elastinen-Eteen ja ylös